Mine34 Birselgell ikinmak vermez diye biliyorum internetten araştırmıştım ne kadar doğru bilemem ama kabızlık için doktorum bana kayısı kayısı suyu seftali falan önermişti
Birselgell Ahuum Glsmatll Sevinc_musti Dilo42 gunel91 91mer Sahinur Gizemli Mucizemiz15 Ftmcgdms ensensr23 AzraFarah Pascal nurtanesiiii Mello29 Buseyvz7 Bebekkkkkk Fkrye01 KKTCHatiralari Mine34 gokce66 Pascal Hepinize çok teşekkür ederim❤️❤️ zaten hemen hemen herkes benzer şeyleri söylemiş🧚🏻♀️💐
KKTCHatiralari Birselgell rica ederim canım unuttum ben her gün bir limon bardağa sıkıyorum üstüne kaynar su hem ödem atar hemde hazımsızlığı giderir rahatlarsın benim hiç şişkinliğim yok