Sibelemreemre suni sancı çok zor gerçekten çekilecek gibi değil bende 1,5 saat dayanabildim sonra epidural aldım çok şükür ki almışım diyorum yoksa nasıl dayanırdım bilmiyorum travma olarak kalırdı sanırım şuan doğumumu çok güzel hatırlıyorum yine epidural istiyorum nasipse 🥰 sadece 3-4 cm açılmadan sonra yapılıyor