Kızlar son haftalarıma girdim sol mememin alt tarafında topaklanma var ve hassasiyet başına gelen var mı ? 5.ay da aynısı olmuştu ultrason çektirdim mastit olarak değerlendirdi doktor gebelikte de olabilir kanalların çok dar demişti şimdi 38.haftaya giricem yine oldu