AngeL- Annesininportakali53 64 🥹 ya maşallah senin günlerin bana daha hızlı geçiyo gibi geliyooo 😅🤦🏻♀️
Annesininportakali53 AngeL- hep öyle olur ya 😆😆 bana hep hızlı geçti ama 37. Haftadan sonra hiç geçmedi halbuki ne kaldı ki banada hep başkalarının ki hızlı geçiyor gibi gelirdi 🤭🐣🧡
Adacan Bizim de son 28 gün bebiş doğdu butonu geldi ya iyice stres oldum. İlk gebeligimdeki rahatlığı istiyorum ben ya :(
mavimsiiii Annesininportakali53 son 4 gün ama ne gelen var ne giden bebek kanalda bile değil morelim çok bozuk doktor bana dedi 42 bulur gibi 😭 ne yapsam gelmiyor
Annesininportakali53 mavimsiiii hiç belli olmaz herseyi miniklerimiz belirliyor bir bakmissin bugun suyunda gelmis hersey nasip gönlünü ferah tut yeterki saglikla alalim kucagimiza
Annesininportakali53 Sadomazo860 inşallah vakti zamanında gelirler kuzum korkma hiç anlatmışsın bu haftadan sonra birsey olmaz allahin izniyle 🧡
Annesininportakali53 deryarslan00 sağol kuzum Amin inşallah seninde çok az kalmış ya zaman ne hızlı çok şükür inşallah sağlıkla kavuşuruz 🐣🧡
Adacan Annesininportakali53 ben neyden korktuğumu bilmeden korkuyorum ilk dogumum sezaryendi ve çok kolaydı aşırı kolaydı hatta açı ağrı çekmeden kalktım ayağı insanların pozitif 2. Sezaryen doğum hikayelerine ihtiyacım var 😁 doğuma giderken post acicam hemen anlatın diye ilkinde de o pozitif hikaye gazlariyla doğurmuştum acaip ise yaramıştı 😁🤭
mavimsiiii Annesininportakali53 amin inşallah sağlıka alalım cümlemiz ama sanki gelmeyecek gibi geliyor bana keşke olsa bi iki güne gelse benden mutlusu olmaz ❤️🫶🏻😍 hemen yazardım buraya sonunda diye
Btl2022 Annesininportakali53 bizimde son 9 vallahi 3 gündür çatı kemiği ağrısı beni mahvetti ayağımı kaldırıp indirmekte zorlanıyorum. Herkes hergün doğurdun mu diye arıyor 😅 gelmiyor minnoş kızım
Annesininportakali53 Btl2022 ay o cati kemigi agrisi bende 10 gündür var bebek kanala girdiginden beri olup olup diriliyor resmen zor gercekten saglikla alalim kucaklarimiza benimde oyle hergun doğurdun mu demelerinden artık dogmayacakmis gibi geliyor🤣
seyma9188 Annesininportakali53 Bize de son 47 gün kaldı.Korku,heyecan birbirine karıştı 😵💫 Ay başında kontrolümüz var 34.haftaya girmiş olacaz.Hazırlıklara da başlayacam ufaktan😍