Selamlar iki gün önce hamile olduğumu öğrendim benim için supriz oldu pcos luyum.normalde tedavi ile hamile kalırım bı çocuğum var 4 yaşında ondan sonra bir boş gebeligim birde kalbi durdu iki bebeğimi kaybettim şuan da neoldugunu anlamadan hamile olduğumu öğrendim Dr kesenin göründüğünü bebeğin gorunmedigini söyledi tıbben boş gebeliğin tekrarlamaso nadir diye okumuştum bu şekilde olup sonradan bebeği gören varmı belirtilerim aşırı bulantı halsizlik herşey mevcut boş gebelikte bukadar yüksek belirtiler olurmu