Kızlar çok az enfeksiyon varmış doktorum bunu yazdı ama aç karna içilecek yazmışlar akşam yatmadan önce demişler sabaha kadar lavaboya gitmemek gerekiyormuş diye biliyorum şimdi de karnım acıktı bir şeyler yemeden yatamam ne yapayım bilemedim biraz atıştırdıktan 1 saat sonra falan içsem bir sıkıntı olur mu