bebekler anne karnındayken hep gelişme aşamasında oluyor, hafta hafta değişiyolar. benim doktorum valla adam çok iyi, herşeye endişe edince güzel güzel anlatıyor. akciğerler 37nci haftaya kadar gelişmeye devam ediyor mesela. bütün parlaklılar öyle kalacağı anlamına gelmiyor, siz moralinizi yüksek tutun, kendinize bebişinize, beslenmenize, sporunuza dikkat edin. anne ruhen ve fiziken sağlıklı oldumu bebekte iyi olur inşallah