dilos011 Nurcangulpideci bugün öğrendim 12 de tam erkek dedi pipiyi gördüm açıkça bacakları açıktı cunki
Yaprak_erdu 16 haftalıkken doktor bana kıza benziyor dedi 18 haftalık gittiğimde kesinleşti kızım oluyor yani daha geç de olabiliyor bazıları da daha erken de görebiliyor bu bebeğin pozisyonuna göre
Eylb_ Nurcangulpideci bana 14te %80 kız demişti doktorum 16.haftamda kesinleşti 🧚♀️ pozisyon uygunsa öğrenebilirsiniz bence 🌸
Dmrbs18 Nurcangulpideci ben 14 haftamda öğrendim yinede erken diye bekledim 17 de tekrar sordum net görünüyor değişmez dedi 😅 iki kez farklı peritanoleji doktoru gördü onlarda aynını dedi kız 22 haftamdayım yanılma olur diye hep sormuştum 😅
Eda06 Nurcangulpideci bana 12. Haftada kıza benziyor yüzde seksen kız dedi 15 haftada erkek denildi 20. Haftada kız denildi yani bebeğin cinsiyeti hala yok 🤣🤣 bakalım detaylı ultrasonda ne dicekler onu bekliyorum
Eda06 Mamimamimami aşkım ben bi post açtım profilimden resimlerine bakabilirsin bacak arasına kordonu almış büyük ihtimalle pipi sandı
Mommy2728 Eda06 14 haftalıktı canım gittiğimde aralığın 14ünde tekrardan istedi tam emin olmak için..