nre SeherG2017 Allah nasip ederse benim kızda yolda şu isimler popüler, tabi anlamları ve birçok faktörü göz önüne alarak eledik biz ama düşünebilirsin. Alin (Zerya) Zeynep (Zümra) Ahsen Defne Asel Vera Lina Lena Mina Kayla Ay aslında bir sürü isim vardı seçeneklerimizde şimdi böyle yazınca gelmedi aklıma unutmuşum.
TannmsBsra Merhaba arkadaşlar bende çok kararsızım kızımız olucak ve ben adını hanna vera koymak istiyorum daha kızım olcağını öğrenmeden önce rüyamda görmüştüm ve ismini hanna koymuştum o yüzden istedim vera yıda sonradan yakıştırdım sizce nasıl eşimin hiç gönlü el vermiyor muş ama bende başka bir isim düşünemiyorum kötü mü sizce napmalıyım
Nurcanben Arkadaşlar yanlış anlamayın ama artık nolur Asel, masal, Lina isimlerini koymayın. Yemin ederim her yer bu isimlerle dolu. Şuan yeni doğan bebeklerin yarısından fazlasına hep bu üç isim koyuluyor. İsimler çok güzel ama artık herkesin aynı 😂🤦🏼♀️
Merve201119 Nurcanben ben kızıma Asel koydum cunki söyle düşünüyorum evet etrafta çok olabilir o isimden ama bizim sulalelede ve ailemde tek Asel🥰☺️
Gulsenbck Dmrbs18 bizde Alya koyıcaz nasipse 26+5 günlüğüz. Hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah Allah😇
Summerwine Gorkim ünlulerindisleri’ni mi takip ediyorsun? Ben ilk kez onda duydum ve çok tatlı bence Elfin☺️