Bebekliannee canım 12 de yedigin yemek bebekle alakası yok zaten bebege sadece normal kalorimize ek 300 kalori fazla almamız yeterli basen banada o düşünce geliyor ama ben başladıgımdan beri sadece haftada birkez eşim izinlimoldugu gün saat 7 yi geçiyorm normalde saat 7 den sonea kesinlikle bişey yemiyorm ve bebegin kg su boyu haftaona göre orantılı senn yedigin yemekle bebeğin alakası yok genetik olarak kanımızdaki vitaminlerden besleniyor yoksa gebelik şekeri olan lar çok ağır diyetlerle bebekleri nası kg alıyor mesela öyle düşün sır senn gibi düşündügüm için ilk gebeligim de çok aşırı kg aldım oyüzden temkinliyim hatta 2 ay kaldı doguma bu 2 ayda 1 kg dan başka kg almamk iiin elimden geleni yapıyoem maksat kg alıp vermek degl gereksiz kg alımı dogumuda zorlaştırıyo tansiyonasa yol açıyo buyüzden 🫶