zehraKr Yaklaşık yarım saattir bebek hareket edince ağrı oluyor ve idrara çıkma ihtiyacı oluyor durduk yere niye böyle oluyor anlamadım 32+3 üm suan
Sekerbebekkk zehraKr 31+1 bir haftadır bende de öyle oluyor alanı daralıyor sanırım iyice ben öyle düşündüm dün doktorda bir şey demedi her şey iyi dedi içim rahatladı o yüzden
didimom zehraKr son günlerde ben de yaşıyorum bunu. Bazen içeride bir yeri geriyor sanki anlık acı giriyor bazen daha uzun sürüyor. Hareket edince de idrar torbama anlık baskılar yaptığını hissediyorum normal ama sanırım tüm bunlar. 28. Haftadayım ben de.
zehraKr Nurumnr tedirgin ediyor beni acaba kasılma açılma vs mi diye ilk gebelik olunca korkuyorum haliyle
RabiaMirze zehraKr belkide dönmüştür başka bir yöne o yüzden acıyordur oluyor oyle şuan ters döndü 34 deyim daha farklı acıtıyor sertleşmeler oluyor cok normalmiş bu haftalarda artık bu 🥲