Benno herkesin acı eşiği farklıdır canım ben ilk doğumumda 9 saat sancımı çektiğim halde yinede suni sancı vuruldu ve çok zor geçti yorulmutum çünkü ikincisinde yani size bahsettiğim kızımda 5 saat kadar sancı çektim direkt suni sancı aldım sancım yoktu 10-15 dk da doğurdum . Kordon dolandığı için çok oyalanmak istememdim ve elimden geldiğince ıkındım sesimi çıkarmadım hemen göreyim diye ve öyle de oldu çok şükür🙏🏻 Darısı başınıza inş