Sevdaeslem Doğumdan sonra ne kullandınız kanama için ne almalıyım ilk hamileliğim ne alacağımı ne kullanacağımı bilmiyorum . Normal ped kullaniliyormu
Afraaaa Sevdaeslem ben Çarşamba günü sezeryan oldum depend almıştım şuan sadece 2 tane kaldı aşırı rahat ettim giy çıkar at iç çamaşırı değiştirmekle ugrasmadim
ardenmoms Sevdaeslem doğumdan sonra aldığım depend bitene kadar kullandım sonra bu kotexsin uzun olan pedine geçtim
Em0s Sevdaeslem ben bir m beden bir l beden aldım depend hepsi burada da 2. Ürüne indirim vardı doğum sonrası l giyerim diye düşündüm dikişten dolayı rahat ediyim diye
Afraaaa Sevdaeslem şuan kaçıncı haftandasin bence l al doğumdan sonra rahat etmen lazım sokarsa sana zarar zaten l de aşırı büyük değil lastikli olduğu için geriliyo
Em0s Sevdaeslem Yani ben yorumları okuyarak aldım bende 66 kiloyum ama sadece karnım var 6 kilo aldım sadece 33 haftalığım
Afraaaa Mirayhilal1 zaten içinde 9 tane falan oluyo sanırım ben persembeden beri 7 tane kullandım. İlk gün doğumdan sonra hastane kendi bez veriyo onu takiyosun diğer günler depende geçtim