Afraaaa canım öncelikle hayırlı olsun. Allah analı babalı büyütsün. Güzel sıcak bir duş al , sonra sütünü sagmaya çalış ama bebeğe emzirirsen daha çabuk iner süt yoksa mastır olursun . Göğüs ucum yoktu ben de ilk çocuğumu emziremedim çok zordu ama şırınga ile felan çıkarıyorlar ucunu . Senin öyle bir sorunun yoksa daha çabuk emzirirsin