zeynepyazarer gec döllenme olmuştur belkı bnmde ilki düşük oldu beta düzgün artmadı ama önemli olan yüksek olması değil düzenli artması 5 gunluk gecikme ile bnde 62 degeryle öğrendim gec döllenmeymş zaten suan 32 haftalık gebeyım. İçinizi ferah tutmya calısın inanın yıyecek ekmegı varsa tutunuyor geliyor bi şekilde düşük yaptığımda üzülmüştüm çok doktor sey demişti ayagından tutup çiviye assanda düşeceği varsa düşer ne ilacı verrsek verelim saglıksız olunca kendılıgınden düşmesi daha iyi demişti yanı bız o psikolojiyle çok anlamdıramıyoruz ama sonradan dank ediyor dua et bol bol