2020de ebru hanımda full takipli çok güzel bi gebelik geçirdim o zamanlar bu kadar yoğun değildi mesajlarıma hemen dönerdi. Doğumumuda kendisinde yaptım çok ilgiliydi. Doğum sonrası bebeğim küveze girdi aradı beni moral falan vermişti. Kendisinden çok memnundum ikinciye hamileyim ama ankarada değilim olsam yine ona giderdim sanırım