Seni çok iyi anlıyorum. 6.haftamda başladı hastanelik oldum 2 gün hastanede yattım. 8. Haftamın başında yine başladı tekrar hastanede yattım. İdrar yolu enfeksiyonundan şüphelendiler her şey yapıldı ama çok şükür bir şey çıkmadı. Bir de ilaç kullandığım halde önce boğazımdan sonra burnumdan kan geldi kusmaktan. İnan kafamı duvarlara vurasım geliyordu. Şimdi 9 haftalığım yine oluyor ama azaldı. Az da olsa katı yemek tüket. Çorba kesinlikle içme. Az ye sık ye. Ekmek, beyaz leblebi, pirinç pilavı türü beslen. Dualarım seninle Allah yardımcın olsun ♥️