melikeyldz_05 Kızlar Beta Hcg için 2 gün arayla kan veriyorm en son sonucum 46 doktorum 10 gün sonra gel dedi ama bugün karnım ve belim çok ağrıyor korkuyorum birşey olur diye. Dualarınızı Bekliyorm Allah’ım bana ve İsteyen herkese nasip etsin Anneliği 🤲🤲
91mer melikeyldz_05 merak etme o agrı olur yerleşme agrısı diyor drlar ve genelde kanama yoksa korkulacak birsey yok diyorlar , Allah istedıgın gini kalbini şenlendirsin 🌺🌺
91mer melikeyldz_05 uzan dinlen kendini yorma bu durumu dr gittiğinde bildir magnezyum eksikliğinde cok kasılma yapıyor onuda sor dr a
asuyalin melikeyldz_05 karnınız olması gerekenden çok ağırıyorsa kesinlikle bir doktora gözükün. Ağrı olur ama insanı hayatından edecek kadar değil.