Hulya2841 Kızlar kızım cok sert vuruyor ya resmen karnım bi o yana bi bu yana bazen kaburgama dayanıyor öyle acıtıyoki dün gece resmen tekmeye uyandım 😀sizde durumlar nasıl
Mhrbn44_ Hulya2841 ay ne guzel maşallah bende 30+4 deyim 2 gündür sadece pit pit vuruyo cikolata falan yiyorum yine ayni saglik ocagina gittim bugün kalp atışını dinletti ebe normal dedi erkek az hareket eder diyorlar ama bilmiyorum
Kubra_6 Hulya2841 30+4 deyim canım 30. Haftama girene kadar hiçbir sıkıntı yoktu şimdi gece uyutmuyor 😂 ve inanılmaz hareketlendi özellikle kasığıma bir baskı yapıyor inanılmaz sert ve canımı acıtıyor 🤔🤭
Kubrak2016 Kubra_6 korkutma beniii bugün düşündüm geceleri uyuyorum falan diye 29+4 🤦🏼♀️ 🤣 az mı kaldı dersin uykusuzluğa
Hulya2841 Kubra_6 ay zaten kasığa vurdumu bn kendımden geciyorum gercekten cok acıyo cıkıcak sanıyo ınsan 😀 her kasıga vurdugunda yerımden zıplıyorum 😀