diilan95 Kızlar selam 37 haftalık gebeyim. Bugün vajinal muayene oldum ve 1 cm açıklığım olduğunu bebeğin kafasının yerleştiğini söyledi doktor. Eve geldim 3-4 saat sonra çok hafif bir kanamam oldu. Sizce normal mi, doğum başlar mı
sliya30 diilan95 acaba alttan muayene ne diye yaptı bizde sadece ultrason nst var doktor hiç demiyor alttan bakalım diye
Kleops diilan95 ben de dün 37+0 da vajinal muayenede 1cm açıklık ve düzensiz sancı çıktı. Eve gönderdiler ama bebek hareketsizliği, ufak bile olsa kanama, düzenli sancı olursa gel dedi doktor
sliya30 bsra-25 Allaha şükür bana demedi ilk gebeliğimde de olmadı bundada… Ama açılma kontrolu olacak make
Sena- Bende bugün çatı muayenesi oldum 1 cm açılma var dedi doktorum, lekelenme kanama olabilir panik yapma normal dedi şuan bişeyim yok sadece kasık ağrısı oldu
sliya30 emirtosveannesi ben olmadım çok şükür 🤲 herşey iyi gidiyor açılma kontrolu mecbur olacak keşke oda olmasa 😁