Siem24 Sevilllllllllllllllllllll faizler silindi . Borçların silinmesini doğru bulmuyorum eğer silinecekse ödeyenlerin de ödedikleri para geri verilmeli neticede diğer türlü ödeyenlere haksızlık olur.
Hande20 Sevilllllllllllllllllllll benim de faizi silinmiş 1,5 sene ödemiştim kalan 2 senenin toplam 7 bin faizi silinmiş taksitler yarıya düşmüş nerdeyse ben sevindim açıkçası sadece aldığım kadarını ödeyeceğim bundan sonra
mylittlebabym Sevilllllllllllllllllllll benim kardeşiminkide tamamen silinmiş görünüyor ama bence yanlışlık var. Benimki de öylece duruyor hiç değişiklik yok.😂
Sevilllllllllllllllllllll mylittlebabym ay gece gece sitres oldum yemin ederim milleti siliceklerde biz kalıcak miyiz 😏
Sevilllllllllllllllllllll Siem24 o kadar haklısınız ki ablam icra geldi arabasını satıp odemjsgi karıkoca hala yeni araba alıp koyamadilar yerine
Dilaraanl Siem24 e devletten bakıyorm hala faizi görünüyor ben anlamadım valla dün ödeme yaptık mesela faizli aldı
Dilaraanl Faizleri silinmedi benim dün görüstüm yılbasından sonra silinecek dediler zaten ödenmesi gereken 4 taksit kaldı 200 lira silinse ne olur silinmese ne olur
Aslimii Kardeşimden 7 bin düşmüş ama ana para duruyo tabi, e devletten öğrenim/katkı kredisi kısımında yazıyo
Siem24 Sevilllllllllllllllllllll aynen ben de zorluklarla ödemiştim. faizi silmelerini bile doğru bulmuyorum da diyecek bir şey yok artık ülkede her an her şey oluyor ….
Dilaraanl Siem24 benimde son 4 taksit kaldı valla bitse de kurtulsam her taksitte 200₺ faizli ödedik :) ah ah
Sevilllllllllllllllllllll Seçim onu silebilir diyor herkes adaletli olmiyacak farkındayım ama keşke silinse
Dilaraanl Sevilllllllllllllllllllll benimde vergi dairesine düstü baya bi ödeyememistim vergi borcu sorgulama kısmından bakıyorum hala faizli görünüyor
Sevilllllllllllllllllllll Dilaraanl vergi dairesinde olanlar faiz bile silinmiyecek galiba herkes aynı şeyi yazıyor cunku