[silindi]
[silindi]
bakın cinsiyet konusunda zaten 2 seçenek vardır tamam mı, biri olmazsa öbürü olur. Yani 5 seçenek arasından bilinen bir şey değildir. Ama atıyorum 2-3 kişininkini bildi diye '‘gülşen bildi’‘ tadında pek çok başlık açılmıştır. ben de çoğunun yandaş ve pohpohcularının yaptığını düşünüyorum. gelir üşüşürler birazdan, ağızlarını yaya yaya ’‘kıskanıyooon sen ondan, çatlamaa, haset etme’' falan derler, kitle bu çünkü, düzeyleri bu :D
zaten anketteki oylara baktığında bile çoğunlukla bilemediği ayan beyan ortada.. kısaca ben yersiz yüceltmeleriyle dalga geçiyorum. çünkü komik. 2 seçenekten birini bildi diye.. 😁 10 kişi bilemedi demiş 5 kişi bildi demiş. Bildiğinin 2 katı kadar bilememiş zaten. Ama açılan başlıklar '‘gülşen bildi’' şeklinde, yani başlık açılması da çok komik ama böylece ayyuka çıktı bir şey bilemediği, iyi oldu anketiniz. plaket verilsin 2 seçenekten birini bildi diye.
işin komik tarafı şu ki; insanların 7-8 haftalık bebeklerinin yani daha evrimleşmemiş fetüslerinin doktorlar bile bilemezken nasıl bilir? :D tabii ki kendince yarattığı bi strateji var kafa yapısından ordan burdan tahmin ediyorum diyor ama oylara bakıldığında sadece poh poh perisi olduğu anlaşılıyor.