tazeanne07- kızlar normalde prilam ilacı kullanıyorum kusmamak için. Ama bugün kullanamadım akşam ilk defa şiddetli bi kusma yaşadım karnım ağrıdı biraz. Korktım bebeğe bişey olmuş mudur diye. Bu arada gebeliğim 7+4 günlük
1erkekkannesiiii tazeanne07- kusma bebeğe zarar vermez canım ama günlerce yemek yiyemezsen acilden git bi serum falan yaparlar besinsiz kalma
-Naz- tazeanne07- eltim hamileliğini öğrendikten sonra doğum yapana kadar hep kusardi ve yataktan cikamazdi. Şükür bişey olmadı inşallah bişey olmaz korkma