Papiiii Kizlar nasilsiniz?Ya gebelikten once bir adet küçük meme gibi basur oldu bende iceriye donuk ama dışdanda hiss eduyorum yikaninca bazen.Beni cok rahatsiz ediyor görüntü olarak ama böyle sagliksal anlamda bir agrisi sizisi biseyu yok ama onu nasil yok ede bilirim?Bir ilac bişi?
gvnmte Papiiii son haftalarda bebegin baskılarından veya kabızlıktan vs büyüyebiliyo bence önlem alın ben bi hafta önce cok agrı cektim 38. Haftamdayım. Cok korktum cünkü normal dogum istiyorum. Basur ıkınmayla büyüyen bişey biliyosunjz. Procto glyvenol diye bi krem yazdı doktorum siz de danısın ama cok sükür bikac gündür iyiyim. Bir de kantaron yagı cok önerildi biyandan da onu sürüyorum. Cok memnun kaldım öneririm.
minikmucizemmmmmm Papiiii 9 haftalığım kabızlığım var ondan basurumda var her lavaboya girdiğimde peçeteye sarı kantaron yağı döküp o kısımda sıkıştırıyorum kısa süreli canım geçti diyebilirim en azından otururken yatarken batma gibi his olmuyor
Papiiii gvnmte küçültüyormu kantorom yagi canim?Doktoruma dedim ama o sende daha onceden varsa kucuk meme gibi rahatsizlik vermiyorsa,gifecek bisi degil o cogu kiside oluyro dedi bisi vermedi ilaç merak etme dedi ama ben goruntu olarak rahatsizim
gvnmte Papiiii dogru bende de hamilelikten önce zatem vardı ama doktorum olmasa da cogunda cıkıyor dedi sezeryan bile olsa lohusalıkta cıkabiliyo dedi. Görüntü olarak takılmayın inanın agrısı cok cok kötü 😂 yürüyemiyosunuz oturamıyosunuz. İnsallah agrı olmasın
Papiiii gvnmte inşAllah canım olmaz umarim.Evet ben biraz pinpirikliyim biyle seylerde kucuk bisj ama takildim iste onaa kesip atasim var resmen😂🤦
Papiiii minikmucizemmmmmm bende agri sizi batma bisi yok ama goruntu olarak gitsin istyorum o minik sey😂🤦
Papiiii Happymomeda ne ic ne dış sikarken ice gidiyo ama boyle normal disari cikti azicik ve minik.Ama agri sizi yok bisi yok goruntu olarka nasil def ede bilieim bilmiyorum
Happymomeda Papiiii yaaa acısı yoksa bırak kalsın bi meme daha eklenmiş olur sana 🤣 ay benimki ağrıyordu oturamadm kanadı doğumdan 8 ay sonra mecbur ameliyat oldum
DURUHAYAT Açık konuşmak gerekirse o hemoroid memesi en az bir aydır varsa birkaç günlük değilse ne krem ne başka bir şey fayda vermez, geçirmez. Onunla yaşamaya alışın geçmeyecek maalesef. Büyümesin, artmasın diye kabız kalmamaya çalışın o kadar.😔🤷
Papiiii DURUHAYAT aynisini dedi doktorumm bu yeni birsey degil evet nerdeyse bende son 5.6 senedir var hicbir mudahele etmedim ama iceriye donukdu simdi biraz sanki buyudumu yoksa benmi takinti haline getirdim bilmiyorm
Happymomeda Papiiii kabız kalmamaya bak o çok pis bişey sonradan basın çok ağrır lavabo da kanar hemde adet olmuşcasina