Kızzlaar yine ben. Bebeğim 5 aylık. Karın üstü yatırdığımda kafasını kaldırıyor. Kollarından tutup çektiğimdede gayet güzel kafayı tutuyor hatta kendini havaya atıyor. Ayaklarını dimdik basıyor ben oturtmaya çalışıyorum ayakta durucam diye ağlıyor. Yürüteçinde artık gezinmeye başladı acıcık. Kafa kontrolümüz çok güzel hamd olsun. Ama benim tostos bi dönmedi. Toplamda 8 kere falan döndü yüz üstü ve sırt üstüyken. Ama böyle yere koyduğum da yuvarlanmıyor yerde yan dönüyor ayaklarıyla oynuyor oyuncaklarını yemeye çalışıyor ama hala dönmedi. Birazcık kiloluda. Sizin bebişler ne zaman döndü tam olarak? 7 aya kadar vakti var diyorlar? Ailem acelen ne diyor ama ben takıcam illa bişeye😂