Krcn65-s Eczane kıza sordum doğuma 1 ay kala Naturea onarıcı bakım kremi önerdi Yardımcı olur musunuz
zehraKr Krcn65-s lasinoh yanlış yazmış olabilirim doktorum bunu kendi kullanmış bana da önerdi emzirmeden önce silmek gerekmiyormus
nez10 21de başladım ama bitkisel bişey yaptım balmumu ve zeytinyağı krem yaptım onu sürüyorum 25e girmek üzereyiz
Dilayesen97 Ayva çekirdeği yağı en doğal ve güzel çözüm diye birkaç kişiden duydum ben daha başlamadım ama
Melosmeloss mercimekannesi27 çok küçük bir nokta kadar her emzirme sonrası sürüyorum ve ben göğüs kalkanıda kullandım ikisi birlikte daha etkili oluyor
mercimekannesi27 Melosmeloss peki diğer emzirmede yıkıyor musunuz sürüp öyle mi kalıyor acaba ben sadece göğüs pedi kullanıyorum