Merhaba kızlar hastane odasndan yazıyorum 9haftalık ikiz gebeyim.bugün pıhtılı kanama yaşadım bacaklarımdan halılara aktı resmen hemen hastaneye geldik kalp atışları iyi çok şükür kesenin altında
kanama alanı varmş serumlarla ilaçlarla takipteyim dualarınıza talibimm😢😢🙏🙏