Minikmucizem06 Merhaba arkadaşlar benim gibi olan var mı aranızda ben doğumum esnasında hiç sancı çekmedim suni sancı verdiler ama gram hissetmedim. Açılmam da olmadı zaten en son 5 cm sonrası acil sezeryan oldu zaten. Nst de sancım 100 leri buluyordu birde 🤷🤷
Masal53 Minikmucizem06 epidural yapılmış ihtimalin varmı çünkü doğumda ağrı hissetmemek % 0 dır yani kolumuza bi iğne batarken canımız nasıl acıyor doğumda imkansız ağrı olmaması
Elif9892 Minikmucizem06 bende aynı şekilde henüz doğumum gerçekleşmedi 39. Haftamdayım 3-4 dk bir gelen yüksek ve düzenli sancılarım çıkıyormuş fakat hissetmiyorum doktor söylemese sancım olduğunu anlamayacağım 😂
Minikmucizem06 Masal53 hayır epidural olmadım çok merak ediyorum benim gibi olan varmıdır diye normal doğum olmadı benim ama 12 saatlik bir suni sancı verilme durumu oldu ama onu da hiç hissetmedim zaten 🤷
Minikmucizem06 Elif9892 41 haftaya kadar bekledim sonra nst de sancılarım çıkınca yatisim yapıldı tabi ben hiç hissetmedim bazen keşke hissetseydim bende sancı cekseydim diyorum 🥰