Ravzam bence kilosu iyi son haftalarda daha çok alır muz ye süt iç gerçekten kilo aldırıyo ama hep diyorum ben bırak bebek zayıf doğsun ama sağlıklı olsun doğunca kilo alıcak zaten benim kuzenin bebeği 2900 doğdu şimdi gör maşallahı var normal doğum yapacaksan eğer önünde 5hafta var Kafana hiç takmadan ye kaşar peyniri süt muz badem sağlıklı sıhhatli inşallah 🙏🏻