Kızlar acil yazar mısınız 37+4 teyim tam 38 olunca kontrole gel pelvisin dar muhtemelen sezaryene alacağım demişti doktor bugün toplam bir saat süren ara ara sancılarım oldu şiddetli regl agrısı gibi kasıklarımda ama suan geçti. Sizde yalancı sancı oldu mu ben ilk defa böyle bir şey yasadım