Bende 17 haftaligin sonundayim 15den beri ara ara geliyor 1 er damla doktorum dedi kötü bir şey değil korkma olur gelmesi normalmis hormonlarin üretime başlamış bazen öyle damla şeklinde gelirmiş elleme sıkma dedi sende öyle yap yine de danış doktoruna istersen ama çoğu insanda oluyormus çok normal yani