terazimom- canım kaç gün sonra doğum yaptın kanamadan sonra. Benim de 1-2damla kan şeklinde geldi nişan mı oluyormuş o herkes kahverengi sümüksü diyor anlamadım. hala gitmedim hastaneye, 4 gün doktorum yok o yokken nöbetçi doktora doğum yaptıracağım diye endişeleniyorum çok 😞