Suna_12- Adetime 3 gün var ,test yapiorum neqativ cikti.Ama Dün yapmisdim 1/2saat sonra pozitiv cikmisdi.Arkadaslar adete 3 gün kala test neqativ gosterse bile hamile olma sansi varmi?boyle oluyormuuu anneler???
91mer Suna_12- ½ saatte poz çıkması mümkün olmaz varsa gebelik kaset tiplerinde testlerinde anında çıkar mak ½ dakka bekleme ile . Ama siz adet olmazsanız ⅘ günü tekrar test yapın kaset tipi yada beta verin
Mucizemses Suna_12- adetime 6 gün vardı erken gebelik testi yaptım negatif çıktı 4 gün geçtikten sonra kaset test yaptım pozitif çıktı