incinur0102 tugcedoganay1 merhaba ben :) Emrah beye gidiyorum çok çok memnunum,şehir Hastanesi’nde de serdar bey var dediler oraya da gebelik takibimin olması için ara ara gidicem
Sevinc_musti tugcedoganay1 23 haftadayım şuan Manisa merkezdeyim grandmedical Nahit beye gidiyorum çok memnunum 🙏🏻 şehir hastanesine gidiyordum ilk memnun kalmadım doktor ve ilgilisinden o yüzden değiştirdim