Kayra07 daha o Kadar ufakken röntgen çekilene bile birşey olmuyor içinizi ferah tutun doktorların bununla ilgili cevabı hep aynıdır: gebeliğn ilk başlarında ya hep ya hiç kuralı işler yani gebelik devam ederse etkilenmemiştir etkilendiyse zaten ilk 2 ay içinde sonlanır derler .. Bn bi ara bi yakınım tomografi çekinmiş bilmiyordum baya onla yolculuk falan yaptık çok korkmuştum o ara araştırdım bunları . Radyasyon gibi ciddi birşeyde bile ilk 5-6 haftalık embriyo etkilenmiyor etkilenirse zaten düşüyor . Bn tabi onda 8 haftalıktım tam da tehlikeli zaman dı ama ona bile doktorum hiçbir sorun olmaz demişti