ygtt_96 Haftama kadar saçlarım hiç dökülmedi vitamin kullanıyorum diye düşündüm çünkü hamile değilken dökülürdü, hala aynı ilaçları kullanıyorum ama aşırı derecede saç dökülmem başladı 3. Trimestera özel bir durum mu anlamadım yaşayan var mı?
Asumane ygtt_96 ben hiç yaşamadım aksine hamile değilken çok dökülme sorunu yaşıyordum ama hamile oldum olalı maşallah saçlarım gürleşti dökülmem durdu ama tabi doğumdan sonra dökülür diye düşünüyorum
Deletedmom2265 ygtt_96 Hamileliğim ve loğusalığımda saçlarım mükemmeldi ama 2.Aydan sonra aman yarabbim ne dökülme durmuyor evin her yeri saç temizlemekle bitmiyor canımm saçlarımı kestim 😢😢😢
elaymoms ygtt_96 hiç bir şekilde hiç bir şey fayda etmiyor Bende bir sürü ilaç kullanıyorum Oluk oluk elime geliyor saçlarım. Doğurduktan sonra nasıl dökülür tahmin bile edemiyorum çünkü herkes şey diyor bana doğurduktan sonra emzirme döneminde daha çok dökülüyor diyorlar 😭😭
BBuseY Benimde durdu. Gitaristten OTACI nın samursaklı şampuanını aldım iki kat arttı saçlarım birde uzadılar. Tabi vitamin ilacı da kullanıyoruz oda etki ediyor ama kullandığınız şampuanda önemli 🤗
ygtt_96 BBuseY Restorex kullanıyorum saç kremimi değiştirdim acaba ondan mı çünkü benimde durmuştu hamile kaldığımda dökülmem ama birden bire son 1 haftadır aşırı dökülüyor