dilann22 Kızlar iki kere bıçak saplanır gibi oldu canım yandı sizde yaşayan var mı doktora gitmelimiyim korkuyorum açılma olur diye
happykidsandmom dilann22 bende de oluyor aynısı rahim büyüdüğü için ve doğuma hazırlandığı için olurmuş normal sanırım artık ara ara adet sancısı gibi sancım da oluyor
Portakalcicegi dilann22 34+2 deyim bende de oluyor ikiz benim, doktorum normal bu haftalarda bunlar olacak artık demişti
Bernnnaaaa dilann22 34 haftadayım bende de 32den beri oluyor resmen etleri acıyor post bile açmıştım burda normalmiş doktora da sormuştum ama benşm bebek makat gelişli ayakları vajinaya baskı yaptığı için dedi
dilann22 Bernnnaaaa benim sürekli yer değişiyordu iki hafta önce neden böyle acı hissettim bilmiyorum daha 34+3 te randevum
Melosmeloss dilann22 vajina kendini doğuma hazırlamaya başladığı sürece giriyor canım aşırı canını yakan ve sık tekrar eden birşeyse doktoruna danışmanı tavsiye ederim