Sweetbabyd canım bence yükseliyor güzel bi durum geç döllenme olmuş Aklına kötüyü geçirme ilk düşük kürtaj boş gebelik kimyasal gebelik Grip gibidir demişti benim doktorum profosorsü üstelik eşi 8 kere düşük yapmış bi doktordu İLK olan olumsuz durumu aklına getirme şuana odaklan hayırlı olsun anneliğinin tadını çıkart