Allahkahretmesin1 Kızlar 1 kutu iğnem kalmıştı bugün o kutuyu da açtım pazartesi sağlık ocağına gidicem birkaç kan testi için kutu bitmeden sağlık ocağında yazdırıp alabilir miyim çok yakın değil çünkü tekrar tekrar gitmek istemiyorum
Ahuum Allahkahretmesin1 bana saglıkocagı yazamaz dedi doktorum. 11 kutu yazdı yine toplu aldım. Tabıkı elınde bi kutu varken alabilirisn
sedamom00 Allahkahretmesin1 iğneyi yazdırırsın ama alamazsın günü bitmeden BNde bikere öyle olmuştu şu tarihte bitiyor demişti eczane vermedi o yüzden iğne bitmesine 1 gün kalası yazdırıyorum reçete günü de bitebiliyor
Melihaklc _elifmehmet_ valla ben hep sağlık ocağına gidip yazdiriyorum elimde varkende veriyor her eczane hiç sorun yaşamadım canim
Allahkahretmesin1 Ahuum ilk aldığım zaman bittikçe sağlık ocağına yazdır öyle al demişti yazdırmadan alınca 1 kutu veriyorlarmış sadece
Ahuum Allahkahretmesin1 ama bu çok yorucu. Toplu al kalsın evde . Sürekli bitiyor zaten. Doktor rapor çıkartsın .
_elifmehmet_ Melihaklc ben eczanede çalışıyorum canım elindeki bitmeden girip veemek mümkün değil eğer raporun varsa elindekinin bitmesine 15 gün kala alabiliyosun
Arzu3434 Kuzum evine yakın olan bir eczaneyi ara ilaç yazdırıcam ama sistemden bakar mısınız elimde var gözüküyor mu de tc no ile bakıyorlar elinde olsa bile sistemde bitmiş gözüküyorsa yazdırabilirsin
Allahkahretmesin1 Arzu3434 3 kutu almıştım bitmiş gözükmesi imkansızdır 2 kutusunu kullandım çünkü daha
_elifmehmet_ Allahkahretmesin1 raporun varsa elinde 15 tane kalinca yazdirip alabilirsin canim ben eczanede calisiyorum
Tombee Allahkahretmesin1 yakında eczane varsa bi sorun onlar yazdırabileceğiniz tarihi söylüyor ben öyle yaptım.
Allahkahretmesin1 _elifmehmet_ raporum var teşekkür ederim 😊 peki sağlık ocağına yazdırmadan alsam en fazla ne kadar alabiliyorum veya yazdırdığımda en fazla ne kadar yazabiliyor biliyoe musunuz
_elifmehmet_ Allahkahretmesin1 valla ben 10 kutu yazdırıp alıyorum hep 3 ay yetiyo sende öle yapabilirsin