_anneler Benim bebeğim yaban mersini büyüklüğünde.7 haftalık olduk ve 1.günümüze girdik😇 Daha çok aşırı erken olmasına rağmen erkek olacağını hissediyorum benim aklımda Atlas var ama kararsız kaldım siz tercihiniz ne anneler 😊💙
Aysesen19 _anneler ya bende erkek hissediyordum ve Yağız koymayı düşünüyordum ki 10. Haftada doktorum kıza benziyor dedi bakalım ne olacak 🥰
AdinsMom 15.haftaya kadar bebeğim kızdı mila koyucaktık ismini dün erkek olduğunu öğrendik 😂 kısmetse Adin koymayı düşünüyoruz cennet demek bi kaç surede geçiyormuş💙👼🏻
_anneler AdinsMom 😂😂😅 Maşallah adin de güzelmiş beğendim❤ Allah kucağınıza almaya nasip etsin inşallah🙏