34*5 te nst de sancım çıktı riskli gebelikten dün acil yatışım verildi sancılarım düzenli bir sürü sancı çıkıyor ama ben hiç hissetmiyorum açılmam da olmadı hiç ne zaman çıkacakları da belli değil iyice psikolojim bozuldu. Bu sekilde olupta zamanında doğum yapan oldu mu acaba. Bebeğimin hareketleri kalp atımı gayet güzel