Arkadaşlar 28+2’deyiz. Genital bölgem cok ağrıyor beni otururken yürürken hatta yatarken sağa sola dönmekte bile zorluyor. İdrar enfeksiyonu vardı. İlaçları kullandım ama ağrı geçmedi sizce ondan mıdır? Yaşayan var mı? Rica ediyorum cevap verin.. Görüyorum kayınvalide/koca tartışma konularında maşallah herkes iyi. Sağlığa gelince tık yok..