Alyamomm Daha iki ay önce evlenen bı akrabamız hamileymis hormon sorunu olduğu için çok kilolu aynı zamanda ben bı buçuk senedir her testi yaptirdim eşimle herşey normal çıktı 2 ay önce hsg çektirdim tuplerim açık çıktı buna rağmen hâlâ hamile kalamadim aklımdan çıkarmaya çalışıyorum ama olmuyo soğan kürü yaptım geçen ay eşime çakşır keçiboynuzu özü iciriyorum hergun napicam bilmiyorum isyan etmiyorum haşa ama rabbim bize de bı evlat versin istiyorum dua edin nolur rabbim isteyen herkese nasip etsin çok zor…
momlife10 Alyamomm Bu düşünceden çıktığın an Allah nasip eder, sınanıyoruz ne zaman ki akışına bırakıyoruz ozaman Allah nasip ediyor, tez vakitte nasip olsun inşallah 🤲😇
Dilaraa23 Alyamomm Ne olmuş yani 2 ay önce evlenip hamile kaldıysa? Nasip bu işler. Tuhaf geldi bunu sorun etmeniz. Umarım Allah sizede nasip eder en kısa zamanda
Ahuum Alyamomm 6 yıl bekledım. 6.. Olsunda nasıl oluyorsa olsun dedim. Çok zor gebelik geçirdim.. allah hayırlısını versinn.. yürüyüş yap yumurtalıklarına kan gitsin.. 7 veren kuru meyveleri normal meyveleri ye. Tavuğu kes hormon dengen düzelsin. Ekmek kes şekerin düzelsin.. ben bu şekilde hamile kaldım
mylittlebabym İsyan etmiyorum haşâ diyorsunuz, ama henüz iki aylık evli ve kilolu olan akrabanız hamile diye onu hor görüyorsunuz. Belki de sorun sağlığınızda değil kalbinizdedir.. Henüz iki aylık evli olup kilolu olduğu için haketmiyor mu anne olmayı sizin kadar ?
Alyamomm mylittlebabym hayır hormon sorunu vardı kendisinin ve o bile bebek sahibi olacağını düşünmüyordu farklı bi yere cekmeyin
Rapunzelinanasi Alyamomm postunuzda bunu da ekleyin o zaman çünkü dışardan bakıldığında kadının hamileliği hak etmediğini düşünüyor gibi duruyorsunuz. Allah hayırlısıyla nasip etsin inşallah 🙏🏻
guzelanne01_ Alyamomm farklı yere çekmedim ben çekmemde Olmuyacağını düşünüyor ama Allah vermiş siz kuzeninizi örnek vererek üstelik bide kilolu diyerek küçümsüyorsunuz farkında değilsiniz
Cancannn Alyamomm herkesin çocuğu oluyor benim neden olmuyor diye düşünerek kendinizi strese sokuyorsunuz.Rabbim herşeyin en iyisini bilir.Demekki sizinde çocuk sahibi olmanız için daha zamanınız var.Kafanızdan neden sorusunu çıkarttığınız an rabbim size de hayırlısıyla nasip eder inşallah.Biraz sabır…
Dark Alyamomm anladım, bazen sebepsiz infertilite oluyor, arkadaşım 5 yıl sonra anne oldu, problem yoktu. İlaç tedavisine başlayınca Stres yapmayın zorlu surec ama bir şekilde oluyor, çaresiz değil
Alyamomm guzelanne01_ birincisi verdiğim cevap size değildi ikincisi küçümsemek değil sadece herşey normal olduğu halde gebe kalamadim ama tanıdığım kişinin sağlık sorunu olduğu halde hamile kaldığından bahsettim siz anladiginiz gibi yorumluyorsunuz
Mello29 Alyamomm Ben sizi anlıyorum açıkçası 1 yıl hamile kalamadim hicbir sorunumuz yoktu esimle annemin anneler gününü kutlamak gelmedi icimden inanir misiniz annemi bile kıskandim ama ne zamanki bu duygulardan kurtulup gercekten oluruna bıraktim hamile kaldım. Bosverin kimin hamile olup olmadığını gercekten bakamayacak bir cok kadın hamile kaliyor Allah o bebeklerin kaderini öyle yazmıs ama o sizi bizi ilgilendirmiyor siz kendi hayatiniza evliliginize esinize aranizdaki iliskiye odaklanin çocuk sahibi olmak zorunda degilsiniz bunu kabullenin Allah kısmet ederse olursunuz.
Alyamomm Mello29 saolun gerçekten yorumlarda yanlış anlayanlar olmuş ben sadece herşey normal olduğu hâlde gebe kalamadigimi söyledim aklımdan çıkarmaya çalıştıkça böyle haberler duyuyorum baskı altındayım bundan bahsetmek istemiştim sadece
piiremsesinannesiii Alyamomm bencede kızlar fazla abartıp yğkşenmenizdeki neden ne sizin de bebğiniz olmasa ister istemez o kız kilolu yeni evlendi sağlık problemi var ama bende ne var diye bi kıyaslama yaparsınız ama bu ne fesatlıktır ne de başka o anneliği haketmiyo demek gerçekten saçma salak abartıp ta kalp kırmayın insan çok istediği bişey olmayınca üzülür ve böyle düşümcelere girer ve buda gayet normaldir ne insanlarsınız ya gerçekten
Biroglanannesiii Alyamomm Yani olmuyorsa bir sebebi vardır zamanı gelmemiştir hiç bir şey yoksa elbetteki olur kafanıza taktığınız için de olmayabilir ama gidip başka bir insanı yargılamanızı anlayamadım yok kilolu yok hormonlu bilmem ne bu sizi ilgilendirmez ki siz kendinize bakmalısınız başkasıyla neden kendinizi kıyaslıyorsunuz ya da diğerini hor görüyorsunuz?
Alyamomm piiremsesinannesiii gerçekten insanlar sadece yargılamayi biliyo benim açımdan düşünmek zor geliyo ya da başına gelmeyen bilmez mi diyim bilemedim ama saolun en azından beni anlayan insanlar varmış…
guzelanne01_ piiremsesinannesiii ben yapmadım yapmamda evet üzülürüm üzüldüm rabbim banada versin diye beklerim ama kiloluymuş yok yeni evliymiş demem demedimde