Mucizem1207 Kızlar doğum sonrası ne kullandınız ped mi kilot bez mi ne öneriyorsunuz rahatlık konusunda ? Ben depend almayı düşünüyorum ama karar veremedim
Roromu76 Mucizem1207 kesinlikle almalısın canım hayat kurtarıcı gibi bir şey ben normal doğum yaptım ilk hafta sadece depend kullandım
melegimmm_ Mucizem1207 ben aldım doğumuma günler kaldı daha kullanmadım ama çok güzel rahat bişeye benziyor
Yldzdlk Mucizem1207 kesinlikle almalısın ben yeni doğum yaptım benim resmen kurtaricim oldu hem ped niyetine hemde iç çamaşırı niyetine giyiyorum çok rahat edeceğinizden emin olabilirsiniz
efemoms_ Roromu76 canım merhaba bende aldım depend 1 paket yeterli oldu mu acaba yoksa 2 paket mi yeterli oluyor kararsız kaldım sadece 1 paket aldımm 😊
Kubramuallime Roromu76 peki normal hasta bezi olur mu evde canpedin lohusa kilodu vardı ben onu almıştımmda
Asli3461 Normal Ped işe yaramaz maalesef. Hasta bezi lohusa pedi veya deepend alınmalı. Benim ilk gebeliğimde bianda suyum geldi Allahtan evde lohusa pedimi ayarlamıştım. Doğum sonrası zaten şart
EfnanUmay23 Doğum 24 Mart’ta olcak bizim depend aldım ben daha rahatmış.Ablamda yeni doğum yaptı onunda önerisiyle aldım açıp baktım rahat birşeye benziyo😊 trendyolda indirim vardi bakin istersenz .
asuyalin Mucizem1207 depend gerekli tabiki, sakın lohusa pedi falan almayın. Çok kalınlar öne bir toplanıyor sanırsınız ki 10 kg şeyiniz var.
Masal53 asuyalin hhahahaha 10 kilo şey mi olur yahu o nasıl abartma biçimi 😄😄😄😄 ilahi sen komik şey seni 😄😄😄
Roromu76 Kubramuallime o da olur canım çünkü ilk zamanlar baya kanama oluyor etrafa çıkmanası için de külot tarzı lastikli olunca güvenli oluyor
gkcnn Mucizem1207 kesinlikle depend almalısın beb suyum patlayınca doğumdan önce kullanmaya başladım sonra sezaryen doğuma alındım doğumdan sonra da kullandım dikişlerimide hiçbir zararı olmadı ve çok büyük bi rahatlık bir hafta sadece onu kullandım
asuyalin Leylabngll kız ben e bebekten almıştım ilk doğumda hem depend hem lohusa pedi. Lohusa pedini takayım dedim taktım üstüne giydim pijamamı aynaya bi baktım insan içine çıkmaya utandım resmen 😂çıkardım depend giydim hemen 🤣 bağırıyordu ben burdayım diye resmen 🤣 şimdi ikinciyi doğuracam sadece depend aldım🤣
Yldzdlk Mucizem1207 L beden olur hatta iki paket al ekstradan iç çamaşırı giymesin üzerine çok rahat ettim ben 4 gündür doğum yaptım hala da giyiyom
berceste5155 prensesveannesiii e bebek trendyol hepsi burada şok marketler bir çok yerde satılıyor ben e bebek ve şok marketten aldım