Seevda58 Kızlar benım goguslerım cok büyüdü Ikıncı gebelıgım normaalmı daha ne kadar buyur sonra nasıl olur varmı bır fıkrınız 18 haftalık hamıleyım
Mry_mm Seevda58 benim ilk gebeliğim çok büyüdü ve sağ göğüsüm daha büyük normalde eşit değil göğüsler ama bu sefer belirgin oldu hormonlardir ağrıması da büyümesi de
melegimmm_ Seevda58 benim ilk gebeliğim ilk haftalar birdenbire şişmişti zaten gebe olduğumu öyle anladım herkes söylemeye başladı şuan 38 inci haftadayız şişliği indi baya eski haline tam döner mi bilmiyorum ama zamanlara göre baya indi
Mervegedik22- Seevda58 benimde 2 gebeliğim çok aciyo ve çok büyüdü normal heralde bende 20haftaligim🤣
Humeyra_ Benimkiler de aynı 2. gebeliğim 10 haftalığım bazen ağrısına dayanamıyorum damarlarım da çok belirginleşti ilk gebeliğimde böyle olmamıştım . Heralde normal bilemiyorum
Seevda58 Mslm buyumesının pek bır sey ıfade etmıyor kı sut ıle ılgılı ablamınkıler hep küçükdu benden cok sutu var
Mslm Seevda58 bilmiyorum ki sanki büyüdükce daha çok süt olacakmış gibi geliyor ilk çocuğumda da çok falzla değildi sütüm
melegimmm_ Seevda58 geçiyo ya benim ki ağrılar da geçti sadece göğüs ucu kremi kullanıyorum arada emzirince yara olmasın diye
Mervegedik22- Seevda58 14 haftalıkken erkek denmişti 2 gün önce kız dendi emin olamıyorum şuan bidahaki randevuda netleşir diye umuyorum
Seevda58 Ahsenveannesi 18 haftadıyım 84 ıle hamıle kaldım suan 81 82 arası gıdıp gelıyorum dıyet ve yurutus ıle hıc kılo almadım henuz ama cok sısım😒😒
Seevda58 Mslm benımkıde cok degıldı ılk hamılelıgım de ama ınanın onunla hıc alakası yok ben ablam da gordum kucuk goguste gayette cok sut olabıyor
Seevda58 Minigim38 sıkmayın canınızı tek yevrularımız ıyı olsunda katlanıcaz artık ne yapalım annelık cok zor 😔
catandgirlmom Seevda58 benimde çok büyüdü daha 14 haftalık ama bu zamana kadar hep küçüklerdi çok şaşırıyorum artık büyükler tabi eski haline göre 😅 ağrı yok ama çok kaşıntı oluyor lansinoh almayı düşünüyorum çatlamasından korkuyorum