Hemsireanneeeee Kızlar airfrey kullananlarınız var mı ? Memnun musunuz ? Ben Xiomi istettim de hala kararsızım
Elenor17 Hemsireanneeeee xiaomi airfryer cok iyi az önce köfte pişirdik her şeyi yapıyoruz bence pişman olmazsınız
Tugbaakcy Hemsireanneeeee ben aldım ama maalesef satmak zorundayım şuan philips xxl çokta memnundum🥲 bebeğe dolap şifonyer alacaz parasına mecburuz valla satmaya
Melekolmak Bende xiaomi kullanıyorum memnunum ama airfryler için kanserojen diyorlar o yuzden pişman oldum aldigima
Papatya24 Melekolmak Teflon tavalar da aynı malzeme ona da kanserojen denildi ama yıllarca ondan kızartma yedik aynı şey o konu abartılıyor diye düşünüyorum
kahvesever__ Hemsireanneeeee ben aldım hiç memun değilim çok pişmanım üst tarafı acayip şekilde zor temizleniyor hiç temizlenmiyor
1erkekkannesiiii Hemsireanneeeee airfry kullanıyorum memnunum her sey oluyo xiaomi marka. Tavsiye ederim
Hemsireanneeeee Papatya24 ben biraz araştırdım , radyasyon olayı falan yokmuş daha sağlıklıymış hatta