Didem18 Kızlar ayva ,elma,çubuk tarçın,karanfil çok az da papatya yaptım. Kaynattim. Eşim hasta. Ben de içsem zararı olur mu? 31+4 hafta oldum.
Sultan_gunes47 Didem18 valla kız heryerde görüyorum benimde içesim geliyor ama korkuyorum doktoruma soracağım yarın sanada yazarım 🫠
Dark Didem18 gebelikte bitki çayları pek önerilmiyor, hangisi tam olarak bilmiyorum ama dikkat etmeniz lazım
Didem18 Esra1610 tam hastalık ayları☹️ insan oksurunce bir ağrı giriyor karnına. Bende çok korkuyorum. Geçmiş olsun
Didem18 Dark evet ondan yazdım . Eşim hasta dikkat ediyorum. Mesafe koruyorum fln ama bulaşmasın diye..
Didem18 Sultan_gunes47 o kadar da tereddüt ettim. Bir tek papatya acaba koysam mi diye. Ondan da beş altı tane koydum. Tüh ya 😞
Didem18 Mervecimmmm hastalık dolu her yer.. önlem alıyoruz da akşam özellikle boğaz bı kuru oluyor. İnsan sıcak bişey ihtiyaç duyuyor. Hasta olmamak için .. 😞😞😞
Didem18 Sultan_gunes47 😄😄 niye bu kadar uzulduysem …. Ya çok uğraştım valla öyle halsizim ki ince ince güzelce doğradım ayvayı fln . Bunlar normalde beş dk iş ama hamile olunca ay çok agirmis insan eti gerçekten 🌼🍀 sağlık olsun. Bende meyve olarak tüketiyorum artık