Fulyax 33+5 haftalık hamileyim ve 1 saat önce başlayan kasık ve bel ağrım var böyle ince ince sızlıyor sanki hastalanıcakmışım gibi ? Yalancı sancımı oluyor ne yapmalıyım ? 😢
Kbrmrt Fulyax Kasıktan gelen sancı yalancı sancı diye biliyorum. Eğer belinizden vuruyorsa dakika tutunuz. O zaman anlayabilirsiniz belki.
Littlemisssunshine Fulyax sürekli oluyor bana da, yalancı sancıdır canım, refl olacakmışım gibi geçmiyor da üstelik hemen, düzenlş gelmedikten sonra sıkıntı yok
Deryasin Fulyax idrar yollarında enfeksiyonda olabilir. Aynı şikayetler bende de vardı geçmeyen bi ağrı enfeksiyon cikti. Git bi doktor baksin derim
Fulyax Kbrmrt düzenli dediğiniz yani anliyamiyorum ki ağrı var sadece belimde ve kasıklarım 🙄 duşa girdim hafifledi gibi biraz ama bilmiyorum
Littlemisssunshine Fulyax benim geçen gece sabah 4 te başladı 6.30a kdr sürdü ama aralıklarla girdi, 5 dkda bir fln değildi yani. Uyumaya çalış canım. Geçer senn de
Fulyax Valla arkdaşlar dün gece duş aldım sıcak sıcak bellime böyle su tutum sonra yattım uyumuşum anlamadan 🙄 şuanda iyim ama dün çok kötüydüm neden öyle oldu bir anda doğuracakmışım gibi belim karnım agrıdı😢yalancı sancı sanırım
Deryasin Fulyax benim her gun var inanirmisin. Bugun is yerinde resmen ne oturabildim ne yatabildim oglene kadar cektim özellikle sabahları oluyor bana
Buskat Deryasin bende de geçmeyen regl olacakmışım gibi bir ağrı var iki gündür bugün doktora gittim nst ye girdim ama normal çıktı çok şükür. 28+3üm. Sizin ağrınız da regl ağrısı gibi mi?
Fulyax Deryasin alla alla siz ne kadarlık hamilesiniz çok kötü oluyor ama birde iş yerindeyken🙄 ilk defa dün gece oldu bana 1