Melis1661 Ebrarabla_06 ay inş sağlıklı bir şekilde bir oğlum var Buda içime hep kız doğuyor bakalım hayırlısı
Ebrarabla_06 Melis1661 sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım benim inşallah içine nasıl doğuyorsa öyle olur