cok tedirgin olmaya basladım gecenlerde bi cinnet gecirmistim öfke patlaması cok sancım olmustu sonrasında korkup ağlamayı kestim neredeyse cocuk cok haraketliydi şu iki gündür hareketleri kesildi çikolata yiyorum yok yemek yiyorum yok yatıp bekliyorum belki kasılır en kötü o da yok ben evhamlanmaya basladım normalde cok sık haraket eden kasılan bir bebekti acaba nolmus olabilir sabahtan beri hissettiğimi hatırlamıyorum korkmalı mıyım napmalıyım